Prefer
Thursday, July 31, 2025
No Result
View All Result
Prefer
No Result
View All Result
Home Lifestyle

Το μυστικό πίσω από την επιτυχία της Shein

Prefer Team από Prefer Team
06/08/2024 - Ενημέρωση: 22/12/2024
σε Lifestyle
A A
Shein
Share on FacebookShare on Twitter
ADVERTISEMENT

Εκτός κι αν δεν είστε στα social media, είναι αδύνατο να μην έχετε ακούσει για τον νέο ανταγωνιστή της βιομηχανίας της γρήγορης μόδας, Shein. Η διαβόητη πλέον κινεζική εταιρεία λιανικής ηλεκτρονικού εμπορίου “Business to Consumer Shein” εδρεύει πλήρως στο διαδίκτυο και ξεπέρασε τόσο τη Zara όσο και την H&M στις πωλήσεις γρήγορης μόδας στις ΗΠΑ. Η μέθοδός τους είναι σαφής: συνδέουν τους προμηθευτές στην πλήρως ψηφιακή αλυσίδα εφοδιασμού τους, μειώνοντας έτσι τυχόν σπατάλη αποθέματος και κόστος, και επιτρέποντας την παράδοση μιας ποικιλίας προσιτών προϊόντων.

Από το 2022, η Shein απέστειλε προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες. Όλα αυτά “απλώς” με έναν ιστότοπο. Η επιτυχία είναι ξεκάθαρη και μετρήσιμη: τον Μάιο του 2022 η εφαρμογή Shein έγινε η εφαρμογή με τις περισσότερες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες (ξεπερνώντας την Amazon) και ο ιστότοπός τους εκτιμήθηκε, ότι είχε 50 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα. Η πρόσφατα αξίας 47 δισεκατομμυρίων δολαρίων εταιρεία δεν αφήνει χώρο για τον ανταγωνισμό της καθώς κυριαρχεί σε δύο από τα λεγόμενα 4 P: Price & Promotion (τιμή και προώθηση).

ADVERTISEMENT

Προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Για να πετύχει τον στόχο της, η Shein καταλαμβάνει τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Το 2021, η επωνυμία είχε έξι φορές τον μέσο αριθμό διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σύγκριση με παρόμοια καταστήματα. Υπολογίζεται επίσης, ότι ξοδεύουν πάνω από 3 εκατομμύρια δολάρια μηνιαίως σε διαφημίσεις αναζήτησης παγκοσμίως, δημιουργώντας περίπου 1,8 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως.

Ωστόσο, η παρουσία της Shein στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν περιλαμβάνει μόνο διαφημίσεις, αλλά κυρίως μάρκετινγκ με επιρροές.(bloggers, influencers κ.α). Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της πηγής επισκεψιμότητας του Similar Seb, τον Ιανουάριο του 2022, το 10% της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μπορεί να ανιχνευθεί απευθείας σε συστάσεις επηρεαστών.

Επιπλέον, η Shein διαφοροποιείται δουλεύοντας όχι μόνο με influencers αλλά και διασημότητες γενικότερα. Από τη διαβόητη Khloe Kardashian μέχρι τον influencer Addison Rae και την τραγουδίστρια Doja Cat: Η Shein στοχεύει τους πάντες. Θα ήταν αδύνατο να αναφέρουμε τη Shein και όχι την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που συμβάλλει στο μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας τους: το TikTok. Το #sheinhaul συγκεντρώνει πάνω από 6,9 δισεκατομμύρια προβολές και το #shein έχει 41+ δισεκατομμύρια προβολές. Στην πλατφόρμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο που αναφέρουν το Shein, και ειδικά τα haul (βίντεο όπου οι χρήστες επιδεικνύουν τα ρούχα που αγόρασαν) συγκεντρώνουν χιλιάδες προβολές και likes.

Η δεύτερη δύναμη της Shein είναι η τιμή

Πουλώντας ρούχα στη μισή τιμή από αυτή που θα χρέωναν άλλες εταιρείες γρήγορης μόδας, η Shein καταλαμβάνει τη βιομηχανία της μόδας. Εκτός από αυτές τις χαμηλές τιμές, η μάρκα έχει συνεχώς προσφορές. Ο ιστότοπος τους αποτελείται από πολλά banner με φανταχτερές προσφορές: έκπτωση 80%, δωρεάν αποστολή και μια νέα έκπτωση flash. Το να αναβοσβήνει και να μετακινείται το κείμενο ήδη τραβάει τα βλέμματα των καταναλωτών και το ρολόι που χτυπά αντίστροφα στον ιστότοπο και δείχνει, ότι η πώληση «λήγει σε 10 ώρες και 40 λεπτά», απλώς ωθεί τον καταναλωτή να αγοράσει. Γιατί να περιμένει; Τα ρούχα είναι ήδη φθηνά και τώρα μπορεί να τα αποκτήσει ακόμα πιο φθηνά. Ακόμη και η διαφήμιση, η οποία προωθείται σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, απλώς ωθεί τον καταναλωτή να αγοράσει. Το ίδιο ισχύει και για την εφαρμογή τους: εάν ψωνίζετε εκεί και όχι από τον ιστότοπό τους, θα λάβετε έκπτωση 25% στην πρώτη σας παραγγελία. Και τελικά αυτό είναι που ελκύει τους ανθρώπους.

Σε ποιους καταναλωτές στοχεύει

Για να καταλάβετε, πώς η Shein κυριαρχεί στην αγορά της γρήγορης μόδας, είναι σημαντικό να καταλάβετε, ποιος είναι ο στόχος της. Ως επωνυμία που είναι διαθέσιμη μόνο στο διαδίκτυο, η Shein στοχεύει κυρίως τους Gen Z και τους Millennials. Από τον Μάιο του 2021, ένας στους τρεις καταναλωτές παγκοσμίως,προτιμούσε να ψωνίζει από το κινητό του τηλέφωνο αντί για οποιοδήποτε άλλο κανάλι αγορών και το 50% των Gen Z και Millennials λένε, ότι δεν πηγαίνουν ποτέ για ψώνια χωρίς να χρησιμοποιούν τηλέφωνο. Μέσω της εφαρμογής και του ιστότοπού τους, είναι σαφές, ότι η Shein στοχεύει κυρίως τους Gen Z και τους Millennials. Οι ακόλουθοί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το μαρτυρούν αυτό: το 27,6% των ακολούθων τους είναι ηλικίας 18–24 ετών και το 29,2% είναι ηλικίας 25–34 ετών. Αν και έχοντας λίγους άνδρες καταναλωτές, περίπου το 33%, η Shein στοχεύει κυρίως γυναίκες προσφέροντας όχι μόνο ρούχα αλλά και πιο πρόσφατα είδη ομορφιάς (από περιποίηση δέρματος έως μακιγιάζ) και είδη lifestyle.

Η κριτική αυξάνεται

Το μεγαλύτερο μέρος της κριτικής αφορά στο ίδιο το προϊόν. Η μάρκα έχει δεχθεί επίθεση και επειδή έχει ρούχα για μη ρεαλιστικούς σωματότυπους, αλλά και για τον τρόπο που σχεδιάζονται και παράγονται αυτά τα ρούχα. Υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις όπου ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων μίλησαν, για το πως τα σχέδιά τους έχουν κλαπεί. Ωστόσο, αυτοί οι ισχυρισμοί συνήθως δεν οδηγούνται στο δικαστήριο λόγω της έλλειψης κεφαλαίων για αυτές τις μικρές μάρκες. Και μεγαλύτερες μάρκες όπως η Levi’s και ο Ralph Lauren έχουν επίσης υποβάλει αγωγές κατά της Shein για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Επίσης, η Shein κρίνεται για τις επιζήμιες περιβαλλοντικές της επιπτώσεις καθώς και για τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων της, που πιέζονται σε 75ωρες εβδομάδες, παραβιάζοντας την εργατική νομοθεσία στην Κίνα, με χαμηλούς μισθούς και κακές συνθήκες εργασίας. Τα ρούχα που παράγει η Shein περιλαμβάνουν επικίνδυνα χημικά και μικροπλαστικά, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα εκπομπές άνθρακα με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του πλανήτη και την κλιματική αλλαγή. Η Shein για πολλούς, θέτει σε κίνδυνο τους εργαζομένους της αλλά και το περιβάλλον.

Τι θα συμβεί στο μέλλον; Από ένα σημείο και μετά η Shein, πιθανότατα θα χάσει πελάτες λόγω του ανήθικου τρόπου δημιουργίας και παραγωγής ειδών μόδας. Ωστόσο, εάν αλλάξουν τα προϊόντα τους (με πιο ηθικούς τρόπους παραγωγής, καλύτερους μισθούς και συνθήκες εργασίας), πιθανότατα θα χάσουν επίσης ένα από τα κύρια ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα: την τιμή. Σε αυτήν την περίπτωση, η Shein θα έπρεπε να ανακατευθύνει την προώθηση και τη διαφήμισή της κάνοντας τους ανθρώπους να θέλουν να αγοράσουν «ηθικά» ρούχα για το καλό του περιβάλλοντος και των εργαζομένων, ακόμα κι αν είναι σε υψηλότερη τιμή.

Πηγή: medium.com

Ετικέτες: SHEINΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟΜΟΔΑ

Σχετικά άρθρα

Πόσο επικίνδυνη είναι η σιτρονέλα που αναπνέουμε από τα κεριά;
Lifestyle

Πόσο επικίνδυνη είναι η σιτρονέλα που αναπνέουμε από τα κεριά;

από Prefer Team
31/07/2025

Τα κεριά με άρωμα σιτρονέλας είναι από τις πιο διαδεδομένες λύσεις κατά των κουνουπιών το καλοκαίρι. Πολλοί από εσάς τα χρησιμοποιείτε σε...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Πώς να αποθηκεύσετε το κομμένο καρπούζι ώστε να παραμένει φρέσκο
Lifestyle

Πώς να αποθηκεύσετε το κομμένο καρπούζι ώστε να παραμένει φρέσκο

από Prefer Team
30/07/2025

Το καρπούζι είναι από τα πιο αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού, αλλά τι γίνεται όταν το κόψετε και δεν το καταναλώσετε αμέσως; Για...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Καύσωνας: Ποια η σημασία των ηλεκτρολυτών;
Lifestyle

Καύσωνας: Ποια η σημασία των ηλεκτρολυτών;

από Prefer Team
27/07/2025

Όταν οι θερμοκρασίες αγγίζουν ή ξεπερνούν τους 40°C, η σωστή ενυδάτωση δεν είναι απλώς θέμα ευεξίας αλλά και υγείας. Ο οργανισμός σας...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Απλά τρικ για να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας
Lifestyle

Απλά τρικ για να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας

από Prefer Team
24/07/2025

Ο μεταβολισμός είναι η διαδικασία μέσω της οποίας το σώμα σας μετατρέπει την τροφή σε ενέργεια. Ένας ενεργός μεταβολισμός βοηθά στη διατήρηση...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Το φυτό που αγαπά το μπάνιο και δεν θέλει φροντίδα
Lifestyle

Το φυτό που αγαπά το μπάνιο και δεν θέλει φροντίδα

από Prefer Team
22/07/2025

Αν θέλετε να προσθέσετε μια πράσινη πινελιά στο μπάνιο σας, αλλά δεν έχετε χρόνο ή εμπειρία με φυτά εσωτερικού χώρου, υπάρχει μια...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Labubu: Η ανεξέλεγκτη μόδα της σπανιότητας
Lifestyle

Labubu: Η ανεξέλεγκτη μόδα της σπανιότητας

από Prefer Team
18/07/2025

Τα Labubu, αυτά τα μικρά, τριχωτά ξωτικά με τα πλατιά χαμόγελα και τα αιχμηρά αυτιά, έχουν εξελιχθεί στο viral συλλεκτικό φαινόμενο που...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πόσο επικίνδυνη είναι η σιτρονέλα που αναπνέουμε από τα κεριά;
Lifestyle

Πόσο επικίνδυνη είναι η σιτρονέλα που αναπνέουμε από τα κεριά;

9 hours πριν
Πώς θα ρυθμίσουμε αποτελεσματικά τη χοληστερίνη μας;
Υγεία

Πώς θα ρυθμίσουμε αποτελεσματικά τη χοληστερίνη μας;

10 hours πριν
Πώς να αποθηκεύσετε το κομμένο καρπούζι ώστε να παραμένει φρέσκο
Lifestyle

Πώς να αποθηκεύσετε το κομμένο καρπούζι ώστε να παραμένει φρέσκο

1 day πριν
Ο Jeff Buckley πνίγηκε τραγικά το 1997 στον ποταμό Wolf στο Μέμφις.
Μουσική

«It’s Never Over, Jeff Buckley»: Το ντοκιμαντέρ που ράγισε καρδιές στο φεστιβάλ του Sundance

1 day πριν
Πέντε πράγματα που δεν περιμένατε να περιέχουν πλαστικό
Υγεία

Πέντε πράγματα που δεν περιμένατε να περιέχουν πλαστικό

2 days πριν
ADVERTISEMENT
prefer.gr

Γιατί όλα είναι θέμα προτίμησης.

Follow Us

ADVERTISEMENT

Τελευταία

Πόσο επικίνδυνη είναι η σιτρονέλα που αναπνέουμε από τα κεριά;

Πόσο επικίνδυνη είναι η σιτρονέλα που αναπνέουμε από τα κεριά;

31/07/2025
Πώς θα ρυθμίσουμε αποτελεσματικά τη χοληστερίνη μας;

Πώς θα ρυθμίσουμε αποτελεσματικά τη χοληστερίνη μας;

31/07/2025
Πώς να αποθηκεύσετε το κομμένο καρπούζι ώστε να παραμένει φρέσκο

Πώς να αποθηκεύσετε το κομμένο καρπούζι ώστε να παραμένει φρέσκο

30/07/2025
Ο Jeff Buckley πνίγηκε τραγικά το 1997 στον ποταμό Wolf στο Μέμφις.

«It’s Never Over, Jeff Buckley»: Το ντοκιμαντέρ που ράγισε καρδιές στο φεστιβάλ του Sundance

30/07/2025

Categories

  • DIY
  • Lifestyle
  • Media
  • Travel
  • Διατροφή
  • Επιχειρήσεις
  • Εργασία
  • Ιστορία
  • Ιστορίες από τον έβδομο όροφο
  • Μουσική
  • Παράξενα
  • Πολιτισμός
  • Σκέψεις
  • Στήλες
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Φαγητό

Tags

SKINCARE SOCIAL MEDIA TIKTOK ΑΓΧΟΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΔΕΡΜΑ ΔΙΑΙΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΥΡΩΠΗ ΖΩΔΙΑ ΖΩΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΔΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΠΙΤΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ ΥΠΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
  • About
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου

© 2025 prefer.gr - Powered by Pavla SA.

No Result
View All Result
  • Home
  • Lifestyle
  • Travel
  • Διατροφή
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Μουσική
  • Media
  • DIY
  • Σκέψεις
  • Φαγητό
  • Παράξενα
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Εργασία

© 2025 prefer.gr - Powered by Pavla SA.