Prefer
Τρίτη, 19 Αυγούστου, 2025
No Result
View All Result
Prefer
No Result
View All Result
Home Media

MrBeast: Ένα φαινόμενο στη δημιουργία εσόδων από το YouTube

Prefer Team από Prefer Team
21/10/2024
σε Media
A A
Share on FacebookShare on Twitter
ADVERTISEMENT

Όσον αφορά τους δημιουργούς περιεχομένου YouTube, ο MrBeast υπερτερεί του ανταγωνισμού. Με 232 εκατομμύρια συνδρομητές, ο MrBeast κερδίζει 50 εκατομμύρια $+ ετησίως μόνο από το YouTube. Ωστόσο, τα έσοδά του από το YouTube δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με την υπόλοιπη αυτοκρατορία του δημιουργίας περιεχομένου.

Ένας «ειδικός» στην ανθρώπινη ψυχολογία

Σε ηλικία 13 ετών, ο Jimmy Donaldson πήρε το όνομα MrBeast και άρχισε να δημιουργεί περιεχόμενο στο YouTube, κυρίως βιντεοπαιχνίδια. Ο MrBeast έχει δημιουργήσει περιεχόμενο από το 2012 και κανένας άλλος δημιουργός δεν έχει συστηματοποιήσει αποτελεσματικά τη διαδικασία του να γίνει viral όπως αυτός. Μελετώντας αλγόριθμους και ακολουθώντας τις τάσεις προβολής, ο MrBeast δεν είναι απλώς ειδικός στη δημιουργία περιεχομένου. Είναι ειδικός στην ανθρώπινη ψυχολογία: ξέρει τι θέλουν οι μάζες και το σερβίρει σε μια ασημένια πιατέλα.

ADVERTISEMENT

Το πραγματικό σοκ είναι, ότι ο MrBeast δεν αποφέρει κέρδος στο YouTube. Όλα τα έσοδα του YouTube επιστρέφουν απευθείας στο κόστος παραγωγής βίντεο, το οποίο κυμαίνεται από 500.000 $ έως 1 εκατομμύριο $ ανά βίντεο! Τα μεγαλύτερα έργα συνοδεύονται από ακόμη υψηλότερες τιμές, όπως το βίντεό του στο “Real Life Squid Game”, το οποίο κοστίζει 3,5 εκατομμύρια δολάρια. Ας είμαστε ξεκάθαροι: δεν σπαταλά χρήματα. Στην πραγματικότητα, επενδύει ξανά στην επωνυμία του για να επεκταθεί σε προϊόντα απευθείας στον καταναλωτή.

Η καινοτομία: Μετατροπή ενός παγκόσμιου κοινού σε πελάτες

Τα 50 εκατομμύρια $+ που ξοδεύει ο MrBeast κάθε χρόνο για να παράγει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, έχουν ως αποτέλεσμα την προσέλκυση του παγκόσμιου κοινού που οι μεγαλύτερες μάρκες του κόσμου θα μπορούσαν μόνο να ονειρεύονται:

MrBeast: 232 εκατομμύρια συνδρομητές

MrBeast Gaming: 41,3 εκατ

Beast Reacts: 31,9

MrBeast en Español: 25,3 

MrBeast στα Πορτογαλικά: 6,07

MrBeast στα αραβικά: 3,04

Με πολλά κανάλια που αντλούν περιεχόμενο και μεταγλωττίζουν viral βίντεο σε 11 διαφορετικές γλώσσες, ο Mr. Beast διαθέτει μια ασυναγώνιστη πλατφόρμα για την προώθηση των προϊόντων του παγκοσμίως.

Οι επιχειρήσεις που διοχετεύει το κοινό του

Διοχετεύει τους θεατές του σε τρεις κύριες επιχειρήσεις: το MrBeast Store, το Feastables και το MrBeast Burger.

Το κατάστημα MrBeast μοιάζει με το τυπικό σας κατάστημα εμπορικών επιρροών. Το άτυπο μέρος: παράγει 3 εκατομμύρια $ το μήνα. Προφανώς, τα βίντεό του στο YouTube προωθούν και παρουσιάζουν τα εμπορεύματα, αλλά δημιουργεί επίσης μια αίσθηση αποκλειστικότητας και επείγουσας ανάγκης μέσω των αντικειμένων περιορισμένης έκδοσης.

Τα πράγματα γίνονται πιο περίπλοκα με το MrBeast Burger, μια αλυσίδα μπέργκερ χωρίς φυσική βιτρίνα. Αντίθετα, χρησιμοποιεί ένα μοντέλο κουζίνας cloud, που συνεργάζεται με εκατοντάδες κουζίνες και εστιατόρια σε όλη τη χώρα, δίνοντάς τους τα συστατικά και τις οδηγίες για να φτιάξουν το Beast Burger και να δέχονται παραγγελίες στο διαδίκτυο. Μέχρι τον Ιανουάριο του 2023, το Beast Burger απέφερε έσοδα 150 εκατομμυρίων δολαρίων με καθαρά κέρδη 30 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η πιο προσοδοφόρα επιχείρησή του είναι η Featables, μια εταιρεία σοκολάτας που έχει σχεδιαστεί για να ταράξει τη βιομηχανία γλυκών που, κατά την άποψη του MrBeast, δεν έχει δει καμία καινοτομία εδώ και 50 χρόνια. Το λανσάρισμα του Feastable σίγουρα ταρακούνησε τα πράγματα: τοποθέτησε 10 «Mystery Tickets» στην πρώτη παρτίδα σοκολάτας, που προσκαλούσε τους νικητές να λάβουν μέρος στο βίντεό του με θέμα τον Willy Wonka, με τον ποταμό σοκολάτας και τα δωμάτια από marshmallows. Σε μια ομιλία στο All-In podcast, ο MrBeast αποκάλυψε ότι το Feastables παράγει «μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια» κάθε χρόνο!

Πηγή: capitalletter.com

Ετικέτες: MR BEASTYOUTUBE

Σχετικά άρθρα

εφημερίδες σε περίπτερο
Media

Τύπος και εφημερίδες στην ψηφιακή εποχή: Έχουν μέλλον;

από Prefer Team
17/08/2025 - Ενημέρωση: 18/08/2025

Η εικόνα του πρωινού με έναν καφέ και μια εφημερίδα στα χέρια φαντάζει πλέον ρομαντική για πολλούς. Σήμερα η ενημέρωση φτάνει στα...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος του Instagram και πώς θα τον “κερδίσετε”;
Media

Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος του Instagram και πώς θα τον “κερδίσετε”;

από Prefer Team
25/07/2025

Αν αναρωτιέστε γιατί κάποιες δημοσιεύσεις σας στο Instagram συγκεντρώνουν περισσότερα likes και άλλες όχι, η απάντηση κρύβεται στον αλγόριθμο της πλατφόρμας. Ο...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Gen Z stare: Τι είναι το νέο φαινόμενο που έχει διχάσει το TikTok;
Media

Gen Z stare: Τι είναι το νέο φαινόμενο που έχει διχάσει το TikTok;

από Prefer Team
18/07/2025

Το Gen Z Stare είναι μια viral συμπεριφορά που παρατηρείται συχνά σε νέους της Γενιάς Z, κυρίως στον χώρο εργασίας ή την...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
5 εμβληματικές σκηνές στο σινεμά που δεν ήξερες ότι ήταν αυτοσχεδιασμοί
Media

5 εμβληματικές σκηνές στο σινεμά που δεν ήξερες ότι ήταν αυτοσχεδιασμοί

από Prefer Team
13/05/2025

Στον κινηματογράφο, κάθε σκηνή φαίνεται να έχει σχεδιαστεί στην εντέλεια — από το σενάριο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια στο βλέμμα ενός ηθοποιού....

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Social media
Media

Πότε σταμάτησαν τα social media να είναι πραγματικά social;

από Prefer Team
09/05/2025

Κάποτε, η χαρά του διαδικτύου βρισκόταν στην επικοινωνία. Το να μπαίνεις online σήμαινε να μοιραστείς μια σκέψη, μια αυθόρμητη φωτογραφία, να δεις...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
Ταινίες που θα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι
Media

5 ταινίες που θα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι

από Prefer Team
03/05/2025

Ορισμένες ταινίες έχουν την ικανότητα να γοητεύουν τόσο τα παιδιά όσο και τους ενήλικες, προσφέροντας ιστορίες γεμάτες φαντασία, χιούμορ και συναίσθημα. Ακολουθούν...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDetails
ADVERTISEMENT

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ταξίδι με τρένο
Travel

Ταξίδι με τρένο στην Ευρώπη: γιατί αξίζει να το δοκιμάσεις

4 ώρες πριν
Πώς θα οργανώσουμε καλύτερα τη ντουλάπα μας;
Lifestyle

Πώς θα οργανώσουμε εύκολα τη ντουλάπα μας;

20 ώρες πριν
Superfoods
Διατροφή

Superfoods: μόδα ή πραγματική αξία;

23 ώρες πριν
αρχαίο θέατρο Αθήνα
Ιστορία

Αρχαία ελληνικά θέατρα: Η πρώτη μορφή μαζικής ψυχαγωγίας

1 ημέρα πριν
Το φαινόμενο της trap
Μουσική

Το φαινόμενο της trap: Μουσική ή lifestyle;

1 ημέρα πριν
ADVERTISEMENT
prefer.gr

Γιατί όλα είναι θέμα προτίμησης.

Follow Us

ADVERTISEMENT

Τελευταία

Ταξίδι με τρένο

Ταξίδι με τρένο στην Ευρώπη: γιατί αξίζει να το δοκιμάσεις

19/08/2025
Πώς θα οργανώσουμε καλύτερα τη ντουλάπα μας;

Πώς θα οργανώσουμε εύκολα τη ντουλάπα μας;

18/08/2025
Superfoods

Superfoods: μόδα ή πραγματική αξία;

18/08/2025
αρχαίο θέατρο Αθήνα

Αρχαία ελληνικά θέατρα: Η πρώτη μορφή μαζικής ψυχαγωγίας

18/08/2025

Kατηγορίες

  • DIY
  • Lifestyle
  • Media
  • Travel
  • Διατροφή
  • Επιχειρήσεις
  • Εργασία
  • Ιστορία
  • Ιστορίες από τον έβδομο όροφο
  • Μουσική
  • Παράξενα
  • Πολιτισμός
  • Σκέψεις
  • Στήλες
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Φαγητό

Ετικέτες

SKINCARE SOCIAL MEDIA TIKTOK ΑΓΧΟΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΥΡΩΠΗ ΖΩΔΙΑ ΖΩΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΔΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΠΙΤΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ ΥΠΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
  • About
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου

© 2025 prefer.gr - Powered by Pavla SA.

No Result
View All Result
  • Home
  • Lifestyle
  • Travel
  • Διατροφή
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Μουσική
  • Media
  • DIY
  • Σκέψεις
  • Φαγητό
  • Παράξενα
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Εργασία

© 2025 prefer.gr - Powered by Pavla SA.