Το Roland-Garros δεν είναι απλώς ένα από τα τέσσερα Grand Slam τουρνουά τένις παγκοσμίως. Είναι ένας εορτασμός της κομψότητας, της παράδοσης και του πάθους για τον αθλητισμό.
Κάθε χρόνο, πέρα από τα κορυφαία αθλητικά δρώμενα, το τουρνουά αποτελεί και σημείο αναφοράς για τη σύμπραξη με σημαντικά πολυτελή brands, δημιουργώντας συλλεκτικά κομμάτια που ενώνουν την υψηλής αισθητική με τη δυναμική του τένις.
Τα τελευταία χρόνια, μάλιστα, δύο εμβληματικοί οίκοι πολυτελείας, η FRED και η Christofle, ένωσαν τις δυνάμεις τους με το Roland-Garros, παρουσιάζοντας συλλογές που παντρεύουν το στυλ με τον αθλητισμό.
View this post on Instagram
Roland-Garros και FRED: Κοσμήματα με άρωμα τένις
Η νέα capsule συλλογή Force 10 της FRED, αφιερωμένη στο Roland-Garros αποπνέει έναν μοναδικό αέρα sport chic κομψότητας. Το χαρακτηριστικό βραχιόλι της συλλογής σε χρώμα terracotta αποτελεί ξεκάθαρη αναφορά στην αργιλώδη επιφάνεια του τουρνουά – και είναι κάτι παραπάνω από ένα κοσμηματικό αξεσουάρ. Είναι μια έκφραση της φιλοσοφίας που διακρίνει το Roland-Garros.
Η FRED, μέσα από τις δημιουργίες της, αποτυπώνει αυτήν ακριβώς την ενέργεια: τον δυναμισμό, την αντοχή και την κομψότητα ενός αθλητή του τένις. Τα βραχιόλια της Force 10 δεν περιορίζονται στη μόδα. Αντίθετα, είναι σύμβολα αποφασιστικότητας και διακριτικής πολυτέλειας, και είναι ιδανικά για όσους επιθυμούν να μεταφέρουν το πνεύμα του γηπέδου στην καθημερινότητά τους με τον πλέον εκλεπτυσμένο τρόπο.
View this post on Instagram
Όταν το Roland-Garros συνάντησε την Christofle
Το 2024, ο γαλλικός οίκος πολυτελείας Christofle, γνωστός για τη διαχρονική του φινέτσα στον τομέα των ειδών σερβιρίσματος και υψηλής αργυροχοΐας, δημιούργησε μια ξεχωριστή έκδοση του MOOD, εμπνευσμένη από το Roland-Garros. Το εμβληματικό αυτό σερβίτσιο, σε χρώμα terracotta (την απόχρωση-σήμα κατατεθέν των γηπέδων τουρνουά) κυκλοφόρησε σε τρεις νέες εκδοχές: MOOD Dining, MOOD Party και MOOD Coffee.
Το MOOD Roland-Garros αποτελείται από 24 ασημένια μαχαιροπίρουνα, τοποθετημένα σε μια κομψή ωοειδή θήκη από ανοξείδωτο ατσάλι και ξύλο καρυδιάς. Δεν πρόκειται απλώς για ένα σερβίτσιο – είναι ένα statement του υψηλού design που τιμά την γαλλική κουλτούρα και το πνεύμα του Roland-Garros. Είναι το ιδανικό αξεσουάρ για εκείνους που αναζητούν τη λεπτομέρεια, την καινοτομία και την πολυτέλεια στην καθημερινότητά τους.
Το Roland-Garros, μέσα από τις συνεργασίες του με οίκους όπως η FRED και η Christofle, συνεχίζει να αναδεικνύεται ως σημείο συνάντησης της αθλητικής υπεροχής με την υψηλή αισθητική.
Αυτές οι συνέργειες δεν είναι απλώς εμπορικές – είναι καλλιτεχνικές και πολιτισμικές εκδηλώσεις που επιβεβαιώνουν πως το τένις μπορεί να είναι εξίσου κομψό, όσο και ανταγωνιστικό.